2014. június 17., kedd

Erdeigyümölcsös (szója) joghurt fagyi


Erdeigyümölcsös (szója) joghurt fagyi

Hozzávalók:
25 dkg fagyasztott erdei gyümölcs
10 dkg nádcukor

1/2 l szójajoghurt
1 dl növényi tejszín
1 tasak vaníliás cukor
4 ek nádcukor

A gyümölcsöt a nádcukorral összekevertem, és lassú tűzön összefőztem. (Ez forrás után kb. 5 perc főzést jelentett) Az így kapott gyümölcsszószt hűtőben lehűtöttem. A többi hozzávalót habverővel alaposan elkevertem-felvertem, és ugyancsak lehűtöttem. Fagylaltkészítő gépben a joghurtos keveréket megfagyasztottam, majd kivettem a gépből és a szószból egy egészen keveset (kb az 1/5-ét) óvatosan belekevertem. (Ettől lett szép csíkos) Dobozba szedtem a fagyit, és a maradék szószt ráöntöttem a tetejére. Fagyasztóba tettem, ott teljesen megfagyott, fogyasztás előtt 15-20 perccel ki kell venni, hogy ehető állagú legyen. 
 
Eredetileg megjelent a Vera vega konyhája blogon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ez is érdekes:

.