2014. június 27., péntek

Málnás avokádófagyi


Málnás avokádófagyi

hozzávalók:
(2 adag)

1 avokádó
100 ml szójatejszín (yofu)
1-2 csavarintásnyi citromlé
agave szirup (nekem 3 tk elég volt) (szerk.megj.:az eredeti receptben méz szerepelt, azt cseréltük le agave szirupra)
néhány szem málna

 az avokádót meghámoztam, kiszedtem a magját (amit nem tudom hanyadjára rakok félre, mivel avokádónövényt szeretnék nevelni, de még sosem sikerült. ha valakinek van épkézláb ötlete, ossza meg velem!), és nagyobb darabokra vágtam. robotgéppel pürésítettem, citromlével és agave sziruppal ízesítettem, majd óvatosan hozzákevertem a szójatejszín felvert habját. két kis műanyag formába tettem, belenyomkodtam a málnákat, és beraktam a mélyhűtőbe. tálalás előtt szüksége van egy kis felmelegedésre. ha egy kicsit meleg vízbe állítjuk, könnyen kijön a formából.
 plusz izgalmat adott az a tény, hogy nem volt teljesen érett az avokádó, de mivel nem bírtam magammal, így is nekifogtam. így a robotgép icipici darabokra szelte a pépesítés helyett, viszont nagyon izgalmas, ahogy teljesen más textúrája lett a fagyinak. ki fogom próbálni érett avokádóval is, sőt, nem álltam le a kísérletezéssel! :)

Eredetileg megjelent a Vegasztrománia blogon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ez is érdekes:

.